دانلود بازی Devoid of Shadows برای PC
دانلود بازی Devoid of Shadows برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Devoid of Shadows برای PC

پارسی گیم 25 تیر 1396 2 دیدگاه
7,944 بازدید

دانلود بازی Devoid of Shadows برای کامپیوتر

بازی‌های نقش‌آفرینی از آغاز صنعت بازی‌های کامپیوتری جزو ژانرهای محبوب این صنعت بوده که باوجود گذشت سال‌ها همچنان پرطرفدار مانده است، اوج هنرمندی بازی‌های نقش‌آفرینی را می‌توان Witcher 3 نامید که باگیم پلی و گرافیک فوق‌العاده‌اش هر گیمری را جلوی کنسولش میخکوب می‌کند و توقع بازیکنان را از بازی‌های نقش‌آفرینی را بسیار بالا ببرد. در این بینابین استدیوهای کوچک با بازی‌های مستقلی نیز هستند که سعی دارند با نوآوری‌ها و جاه‌طلبی‌ها جایی برای خود در صنعت گیم و ژانر نقش‌آفرینی دست‌وپا کنند، Devoid of Shadows یکی از همان بازی‌هاست!

داستان Devoid of Shadows در مورد تاریکی‌هاست و به سرنوشت تلخ زمین در سال‌های آینده می‌پردازد، جایی که دنیا در تباهی فرورفته و همه‌جا سیاهی و شیاطین تصرف کرده‌اند، شما در بازی در نقش سه کاراکتر ظاهر می‌شوید و باید بیش از 21 مرحله را پشت سر بگذارید، مراحلی که هرکدام چالشی جدید به همراه خواهند داشت و باعث می‌شوند شما تا مدت‌ها با داستان Devoid of Shadows مشغول باشید.

همان‌طور که گفته شد Devoid of Shadows دارای 21 مرحله است، نکته جالب در مورد مراحل Devoid of Shadows نوع طراحی آن‌هاست به این صورت که ممکن است دو بازیکن این بازی مراحل مختلفی داشته باشند! بله درست شنیدید مراحل و دشمنان شما در Devoid of Shadows به‌صورت تصادفی به وجود می‌آیند و این امر باعث تنوع عالی گیم پلی بازی شده است. یکی دیگر از نکات مثبت گیم پلی بازی هوش مصنوعی خوب دشمنان و نحوه دفاع کردن آن‌هاست که جذابیت بازی را برای شما چند برابر می‌کند.

اگر Devoid of Shadows در بخش گرافیک همانند بخش گیم پلی و داستان عمل می‌کرد می‌توانست به یک بازی موفق تبدیل شود اما متأسفانه بااینکه بازی در بخش گرافیک هنری از کیفیت خوبی برخوردار است ولی در بخش گرافیک فنی چیزی جز یک بازی نسل ششمی بی‌کیفیت نیست که می‌تواند ضربه بزرگی به تجربه کلی بازی بزند.

اگر از طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی و ماجراجویی هستید Devoid of Shadows یک بازی بسیار خوب ازلحاظ گیم پلی و داستان است اما اگر به دنبال یک گرافیک خیره‌کننده و جذاب می‌گردید بدون شک Devoid of Shadows شمارا ناامید خواهد کرد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3
Processor: Intel Core2 Duo 2,5 GHz or analogue
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9800 GT ATI or Radeon HD 3870
DirectX: Version 9.0c
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 7, 8 (8.1), 10
Processor: Intel Core i7 3,4 GHz or analogue
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 or ATI Radeon R9 290
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    وحید

    مهمان

    سلام داداش میشه بازی catherine ps3 رو زود تر قرار بدی؟ دو هفتس منتظرم
    جهت یادآوری میگم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به وحید

      مهمان

      سلام وحید عزیز.
      لطفا به بخش درخواست مراجعه کنید.