دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی ها 3 - Toy Story 3 2010
پارسی گیم

دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی ها 3 – Toy Story 3 2010

پارسی گیم 12 تیر 1396 بدون دیدگاه
4,722 بازدید

کمتر نوجوانی پیدا می‌شود که تابه‌حال نام انیمیشن اسباب‌بازی‌ها را در دوران کودکی نشنیده یا حداقل یک قسمت از آن را ندیده باشد، انیمیشنی که وقتی در سال 2009 کمپانی‌های Disney, Pixar خبر ساخته‌شدن قسمت سومش را دادند انتظار یک انیمیشن ضعیف و خراب شدن تمامی نوستالژی‌های خوب این مجموعه را داشتیم؛ اما Toy Story 3 برخلاف انتظارها عمل کرد و توانست با نمره‌ی فوق‌العاده که از منتقدان دریافت کرده بود 99 از 100! و همچنین فروش شگفت انگیزش 1 میلیارد دلار! تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ شود.

داستان Toy Story 3 در ادامه دو قسمت قبل روایت می‌شود جایی اندی دیگر بزرگ‌شده و می‌خواهد به دانشگاه برود، برای همین تصمیم می‌گیرد تمامی اسباب‌بازی‌های خود را در انبار قرار دهد، اما برحسب اتفاق مادرش همه‌ی اسباب‌بازی‌های او را دور می‌ریزد و اسباب‌بازی‌ها سر از یک مهدکودک در میاورند و در آنجا سعی می‌کنند به کمک یکدیگر به خانه برگردند…

بی‌شک Toy Story یکی از محبوب‌ترین سری‌های دنیای انیمیشن‌ها و همچنین تاریخ سینماست که قسمت سومش نیز برخلاف انتظارها توانست بسیار درخشنده ظاهر شود و مخاطبان خود را راضی کند.

در ادامه برای دانلود انیمیشن “داستان اسباب بازی ها 3” با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

جوایز و کاندیدا ها :

    برنده اسکار بهترین ترانه
    برنده اسکار بهترین انیمیشن
    کاندیدای اسکار بهترین تدوین صدا
    کاندیدای اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی
    کاندیدای اسکار بهترین فیلم
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

پس از دانلود فایل ها، به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید. توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا Media Player Classic می باشد.

برای تعویض صدای دوبله به صدای اصلی و برعکس در نرم افزار های فوق به صورت زیر عمل کنید.

KMPlayer : CTRL +X
VLC Media Player : Right Click -> Audio Track

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.