دانلود انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم - How to Train Your Dragon 2010
پارسی گیم

دانلود انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم – How to Train Your Dragon 2010

پارسی گیم 15 خرداد 1396 بدون دیدگاه
6,403 بازدید

انیمیشن How to Train Your Dragon کاری از کمپانی Dream Works است که با تبلیغات و سروصدای زیادی به سینماها آمد و توانست با بودجه 165 میلیون دلاری فروش خوبی را نیز تجربه کند و 495 میلیون دلار از آمریکای شمالی و سینماهای جهان به جیب بزند، یکی از ویژگی‌های خوب How to Train Your Dragon که مورد توجه مخاطبان و منتقدان نیز قرار گرفت موسیقی متن‌های بی‌نظیر و صداگذاری مناسب و کم نقص کاراکترهای این انیمیشن است که به همراه داستانی نو و جلوه‌های ویژه عالی توانست طیف عظیمی از مخاطبان را رازی کند.
داستان How to Train Your Dragon در قبیله‌ای از وایکینگ‌ها جریان دارد که در این قبیله رسم است بعدازاینکه فرزندانشان به سن 15 سالگی رسیدند باید نحوه مبارزه با اژدها را یاد بگیرند، اما پسر رئیس قبیله قادر به انجام این کار نیست و از انجام این کار می‌ترسد، او پس‌ازاینکه توسط هم‌سن‌های خود مورد تمسخر قرار می‌گیرد به جنگل می‌رود و در آنجا با اژدهایی زخمی رو به رو می‌شود و…
How to Train Your Dragon یک انیمیشن درام و دوست داشتنی با داستانی نو و موسیقی متن‌های شاهکار است که تماشای آن را به تمام انیمیشن دوستان پیشنهاد می کنیم.

در ادامه برای دانلود انیمیشن “چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2010” با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

پس از دانلود فایل ها، به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید. توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا Media Player Classic می باشد.

برای تعویض صدای دوبله به صدای اصلی و برعکس در نرم افزار های فوق به صورت زیر عمل کنید.

KMPlayer : CTRL +X
VLC Media Player : Right Click -> Audio Track

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.