دانلود انیمیشن بچه رئیس - The Boss Baby 2017
پارسی گیم

دانلود انیمیشن بچه رئیس – The Boss Baby 2017

پارسی گیم 7 خرداد 1396 بدون دیدگاه
4,907 بازدید

همه‌ی ما شرکت انیمیشن‌سازی Dream Works را با سری شرک می‌شناسیم، کمپانی که چند سالی می‌شود دیگر از آن انیمیشن‌های جذاب، با جلوهای ویژه‌ی خیره کنند و صداگذاری جذاب نمی‌بینیم و تمامی انیمیشن‌های این شرکت تبدیل به انیمیشن‌هایی هم شکل با ارزش دیدن پایین شده‌اند، امسال نیز این شرکت با انیمیشن The Boss Baby 2017 به میادین آمد، انیمیشنی که با وجود فروش نسبتاً خوب نتوانست در حد و اندازه‌های نام شرکت سازنده خود ظاهر شود، اما حداقل می‌تواند برای 90 دقیقه هم که شده خنده را بر روی لب‌های شما بیاورد.

داستان انیمیشن در مورد پسر هفت ساله‌ای است که با پدر و مادر خود زدگی می‌کند و از شرایط زندگی خود بسیار رازی است تا اینکه پدر و مادر او برایش یک برادر کوچک میاورند و همه‌چیز در زندگی او تغییر می‌کند، اما این پایان کار نیست چون برادر اون یک بچه نوزاد معمولی نیست و با بقیه‌ی بچه‌ها فرق دارد و…

The Boss Baby 2017 شاید یک انیمیشن ماندگار نباشد، اما پس از دیدن آن به هیچ وجه احساس پشیمانی نخواهید کرد و لبخندی نشان از رضایت بر چهری شما نقش خواهد بست.

در ادامه برای دانلود انیمیشن “بچه رئیس” با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

پس از دانلود فایل ها، به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید. توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا Media Player Classic می باشد.

برای تعویض صدای دوبله به صدای اصلی و برعکس در نرم افزار های فوق به صورت زیر عمل کنید.

KMPlayer : CTRL +X
VLC Media Player : Right Click -> Audio Track

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.