دانلود بازی Grand Theft Auto San Andreas برای PC
دانلود بازی Grand Theft Auto San Andreas برای PC پارسی گیم

دانلود بازی GTA San Andreas برای PC

پارسی گیم 23 آذر 1400 552 دیدگاه
421,549 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی GTA San Andreas برای کامپیوتر

سری بازی‌های GTA معرف حضور همگان هست و به‌نوعی بخشی از فرهنگ جامعه گیمینگ محسوب می‌شوند. این بازی‌های جهان باز و وسیع ما را از قوانین محدودکننده دنیای واقعی رها کرده و به ما اجازه هر کاری را در دنیای بزرگ مجازی خودشان می‌دهند. عمق زیاد گیم پلی در کنار فعالیت‌های متنوعی که می‌توانید در دنیای بازی انجام دهید از نکات کلیدی محبوبیت این سری بازی‌ها است. بازی GTA San Andreas برای کامپیوتر و سایر کنسول های بازی، از استدیو RockStar Games جهشی بزرگ در این سری موفق بود که تا به امروز نیز محبوبیت خود را حفظ کرده است و در میان قلب هواداران جایگاهی ویژه دارد.

داستانی عمیق و تراژدی

داستان بازی این بار شما را در نقش CJ قرار می‌دهد که در سال 1992 در ایالت خیالی San Andreas که سه شهر اصلی در آن وجود دارد زندگی می‌کنید. شما به‌تازگی به ایالت برگشته‌اید و به دنبال حل کردن ماجرای قتل مادرتان هستید؛ اما در اولین لحظه‌ای که وارد شهر می‌شوید توسط پلیس‌های فاسد بازجویی و تهدید شده و متعلقات خود را از دست می‌دهید پس ‌از آن وارد خانه خود شده و دوستان قدیمی را ملاقات می‌کنید تا از رازهای این داستان پرده بردارید. داستان بازی GTA San Andreas یکی از بزرگ‌ترین جهش‌ها را نسبت به بازی‌های قبلی داشته و روایت خانواده، دوستی، خیانت و فساد را به شکلی زیبا و جذاب برای شما آماده کرده است. وجود کاراکترهای عمیق و دیالوگ‌های به‌یادماندنی، روایت داستانی بازی را در سطح بسیار خوبی قرار داده است.

آنچه بازی‌های GTA را منحصربه‌فرد می‌کند گیم پلی بسیار جذاب و عمیق آن است. شما در یک دنیای شبیه‌سازی‌شده گشت‌وگذار می‌کنید که کاملاً زنده است و مردم در آن به کارهای روزمره خود مشغول‌اند. از همان ابتدا شما می‌توانید هر وسیله نقلیه‌ای که می‌بینید را بدزدید و از آن استفاده کنید، در شهرآشوب به پا کنید، مردم را قتل‌عام کنید و … درواقع هیچ محدودیتی برای شما تعیین نشده است و در دنیای مجازی بازی کاملاً آزاد هستید. هرچند اگر زیاد از حد دردسر درست کنید نیروهای پلیس شما را به سزای اعمالتان خواهند رساند.

نقشه ی گسترده با آزادگی عمل بالا

در این نسخه از بازی چند مورد بسیار به چشم می‌آید. یکی نقشه گسترده و بسیار بزرگ بازی که جهش بزرگی نسبت به شماره‌های قبلی داشته و دیگری طولانی و عمیق بودن داستان بازی و شخصیت‌پردازی مناسب کاراکترهای مختلف است. نقشه بزرگ بازی سه شهر اصلی دارد که در میان آن‌ها شهرهای کوچک بین‌راهی زیادی نیز دیده می‌شود. نواحی بیابانی، پوشش جنگلی، کوهستان‌ها، ساحل و دریا و … همگی در نقشه وسیع بازی وجود دارد که توجه سازندگان به این گستردگی را نشان می‌دهد.

در کنار این موارد طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و وسایل نقلیه در کنار مأموریت‌های متنوعی که هیچ‌یک تکراری نبوده و هرکدام وظیفه متفاوتی را بر عهده شما قرار می‌دهند در دل بازی گنجانده‌شده است. طولانی بودن بخش داستانی در کنار این تنوع مأموریت‌ها یک بازی کامل و گسترده را به شما ارائه داده که تجربه آن نه‌تنها خسته‌کننده نیست بلکه سرگرم‌کننده و مهیج است. وجود فعالیت‌های فرعی مختلف مانند رفتن به باشگاه بدن‌سازی، رستوران و کافه و … در این شهر زنده تجربه شما را واقع‌گرایانه‌تر می‌کند تا احساس تعلق بیشتری به دنیای بازی داشته باشید.

جی تی ای سن آندریاس نماد یک بازی موفق

جی تی ای سن آندریاس نماد یک بازی کامل و موفق است و همه چیز مانند نسخه ی کامپیوتری در این بازی گنجانده شده است. همه‌چیز از گیم پلی تا دنیای گسترده و زیبا و مأموریت‌های متنوع در کنار داستانی عمیق در بازی گنجانده‌شده تا تجربه شما از این عنوان به‌یادماندنی باشد و به‌سادگی نتوانید آن را کنار بگذارید. تجربه‌ای که شاید در طول زندگی چندان فرصت لذت بردن از آن را نداشته باشید. همچنین می‌توانید کد تقلب بازی GTA San Andreas برای کامپیوتر را هم از سایت پارسی گیم دریافت کنید. اخیرا GTA The Trilogy نسخه‌ی بازسازی شده این عنوان نیز منتشر شده است که شایعاتی مبنی ساخت این نسخه، از روی نسخه موبایلی این بازی مطرح شده است که در صورت تایید این موضوع امکان عرضه‌ی نسخه بازسازی شده این بازی برای گوشی‌های موبایل هم دور از انتظار نیست؛ لازم به ذکر است که بازی GTA San Andreas برای گوشی های اندروید و آیفون نیز منتشر شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Watch Dogs Legion و GTA Vice City را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی GTA San Andreas با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft® Windows® 2000/XP/7
Processor: 1Ghz Pentium III or AMD Athlon Processor
Memory: 256MB of RAM
Graphics: 64MB Video Card (Geforce 3 or better)
Hard Drive: 3.6GB of free hard disk space (minimal install)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Grand Theft Auto: San Andreas is an action-adventure video game developed by Rockstar North and published by Rockstar Games. It was released on 26 October 2004 for PlayStation 2, and on 7 June 2005 for Microsoft Windows and Xbox. A high definition remastered version received a physical release for both Xbox 360 and PlayStation 3 on 30 June 2015 and 1 December 2015, respectively. It is the seventh title in the Grand Theft Auto series, and the first main entry since 2002’s Grand Theft Auto: Vice City. It was released on the same day as the handheld game Grand Theft Auto Advance for Game Boy Advance. On 8 June 2018, the game was added to the Xbox One Backward Compatible library.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی GTA San Andreas در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی GTA San Andreas نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی جی تی ای سن آندریاس برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی GTA San Andreas برای کامپیوتر 4 گیگابایت است که شما را بی نیاز از دانلود هر گونه آپدیت جدیدی می کند.

۲
آیا سیستم من بازی GTA San Andreas را اجرا می کند ؟

برای اجرای بازی GTA San Andreas شما نیازمند ویندوز XP و 7 نسخه 64 و 32 بیت، حداقل 256 مگابایت رم، پردازنده Pentium III یا AMD Athlon و کارت گرافیک 64MB Video Card دارید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی GTA San Andreas را بررسی کنید.

۳
داستان بازی GTA San Andreas در چه جهانی روایت می شود ؟

داستان بازی این بار شما را در نقش CJ قرار می‌دهد که در سال 1992 در ایالت خیالی San Andreas که سه شهر اصلی در آن وجود دارد زندگی می‌کنید. شما به‌تازگی به ایالت برگشته‌اید و به دنبال حل کردن ماجرای قتل مادرتان هستید؛ اما در اولین لحظه‌ای که وارد شهر می‌شوید توسط پلیس‌های فاسد بازجویی و تهدید شده و متعلقات خود را از دست می‌دهید پس‌ازآن وارد خانه خود شده و دوستان قدیمی را ملاقات می‌کنید تا از رازهای این داستان پرده بردارید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 552 دیدگاه
  • Avatar

    عرشیا

    مهمان

    ببخشید بر روی ویندوز10 هم اجرا میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به عرشیا

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بله

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 552 دیدگاه