دانلود انیمیشن گیسو کمند - Tangled 2010
پارسی گیم

دانلود انیمیشن گیسو کمند – Tangled 2010

پارسی گیم 22 اردیبهشت 1396 بدون دیدگاه
10,839 بازدید

بزرگ‌ترین شرکت انیمیشن سازی دنیا یعنی والت دیزنی (Disney) در سال 2010 اقدام به انتشار انیمیشن Tangled کرد، انیمیشنی که قبل از انتشار، انتظارات از آن بسیار پایین بود اما توانست با داستانی جذاب که بر اساس یک افسانه قدیمی است و مدل سازی‌ها و جلوه‌های بصری خیر کننده که تا آن زمان در هیچ انیمیشنی دیده نشده بود، واکنش خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان دریافت کند.

داستان Tangled در مورد دختری است که موهایش دارای خاصیت زد پیری است و هر کس به موهای او دست بزند جوان می ماند، این دختر در دوران کودکی توسط پیرزنی دزدیده می‌شود و پیرزن او را به قلعه‌ی دور افتاده در قلب جنگ می برد، این دختر سال‌ها بدون اینکه هیچ آدمی را ملاقات کند یا دنیای اطراف را ببیند در آنجا زندانی می‌شود تا اینکه یک روز، یک دزد فراری بر حسب اتفاق سر از آن قلعه در می‌آورد و…

Tangled با اینکه در سال 2010 منتشر شد و آن سال تمامی نگاه‌ها به انیمیشن اسباب بازی‌های 3 بود توانست با داستان فوق‌العاده و جلوه‌های بصری خوب 260 میلیون دلار فروش کند و جایزه بهترین انیمیشن سال را بالاتر از اسباب بازی‌های 3 به دست آورد.

Tangled یک انیمیشن بامزه و دلنشین است که تماشای آن به همراه خانواده و دوستان لذت آن را چند برابر می کند.

در ادامه برای دانلود انیمیشن “گیسو کمند” با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

پس از دانلود فایل ها، به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید. توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا Media Player Classic می باشد.

برای تعویض صدای دوبله به صدای اصلی و برعکس در نرم افزار های فوق به صورت زیر عمل کنید.

KMPlayer : CTRL +X
VLC Media Player : Right Click -> Audio Track

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.